Chingu"s"

Wednesday, 2 March 2011

Pemalas Lipas..


Assalamualaikum..hari ini wawa nak berleter-leter..muehehe..suke suki je kan..

Penah dengo istilah pemals lipas tak??gelaran untuk si pemalas yang melipas..muehehe..

merepeking sajork..kadang2 wawa ase lipas yang rajin dr orang...huhu..

siape gerangan yg di maksudkan neh??putar-putar alam lak kan..hehehe...

xde sape cume pesan wawa kepada wawa sendirik ngan orang2 lain supaya sentiasa rajin2 kan diri!

jangan la jadik malas-malas..pe yg untung???nak nak gi bagi mereka yg suke curil2 masa..

wawa x cakap sesape..cume nak gelak sebab org malas adelah macam lipas...hohoho..

nasib laaaa..nape begitu pule ek??pikir2 la pe persamaan ore maleh ngan lipas :P

itu sahaja...tata..wassalam

p/s:abaikan kalo pening repek-repekan di hari ini ..plus wawa gile lorh ngn lipas..bukan giler..tp geliiii..ayaaakkk :P

4 comments:

Nasuha Salleh said...

ko ngumpat lipas kt bilik ak ek? ade sekor ni haa xkelua2 dr sem lepas.. kui2

amry said...

lipas kalau digoreng sooodapppp...hehehe...wek!!

wanacesh said...

wawa,,ak suka lipas sebab ia susah nk mati tahan pukulan 2,,he3,,tpi bau dia memang pelik la,,x suka,,,!

wawa azam said...

suha:haha..yekkk :P

amry:hah??penah mkn lipas kew?hehe

wana:adoii..suke lak ko pukul lipas yer..hehe