Chingu"s"

Wednesday 19 August 2009

bayar tagged!!!!! :P

salam...haha...so wawa here sbb nak bayar tagged setelah masuk blog miss isha tdik....huhu

1. Kekasih saya adalah :
manusia lah...namenyer rahsia..haha

2. Saya sedang mendengar :
bunyi tv..huhu

3. Mungkin saya patut:
perlahankan sikit kot...

4. Saya baru sudah :
tengok kartun detective c0nan

5. Beza rakan, sahabat, kawan :
rakan n kawan adalah semua..sahabat adalah seorang yang unik dan paling baik..

6. Saya tidak faham :
nape de orang suka gad0h2??benci t0ll..

7. Saya perlu mencari:
seseorang yang tetiba hilang dari hidup saya..

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya :
hye wawa!!

9. Makna kehidupan :
perjalanan hidup kita sehari hari

10. Cinta itu adalah :
anugerah dari Tuhan

11. Saya paling suka :
kartun DORAEMON

12. Saya akan cuba :
kuatkan hati walau apa jua yang berlaku

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :
memang dr kecik mcm tu k0t..haha

14. Telefon bimbit saya :
kalo hilang..menangislah saya..

15. Katil saya :
ade selimut doraemon..hehe

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya :
ko tengah wat ape?padahal dye nampak kte tengah wat pe..huhu

17. Teknologi adalah :
bende2 canggih kot..huhu

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak :
coz saya suke masak sampai jadi sedap..hehe

19. Semalam :
saya keboringan

20. Hari ini :
saya nak siapkan assigmnet!!!

21. Malam ini saya akan :
baca novel b4 tdo

22. Esok pula saya akan :
buat macam2 bende

23. Saya betul2 inginkan :
dye yang hilang ade depan mate..

24. Badminton atau futsal? :
futsal..cam best larrr.

25. Karaoke :
utk ilang tension..nyanyi lagu jiwang..haha

26. Kereta :
nak mivi lah paling cikai pon..hahaha

27. Bilik yang terang atau gelap :
terang lahh..gelap xnampak lak

28. Makanan jepun adalah :
shushi?? ke dorayaki??

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang :
jgn luperkan saya ye...

30. Siapa yang anda tag :
sape2 yang bace blog saye!!!hehe

No comments: