Chingu"s"

Thursday 18 June 2009

kisah laptop baru...


salam..
yuhuuu...
ermmm...baru2 ni nih ari isnin aku dpat laptop baru..
ngeh,,ngeh..ngehh
alkisahnya bermula disuatu pagi....cewah....
bulan mac yang lalu r..lepas seminggu result stpm aku keluar..
time tuh my dad tanya r gini...
padahal suasana pagi tuh dingin..waahaha...
tengah sarapan laa..ni ..
" Atie,abah ingat nak beli la laptop bru utk ko.."
Aku hanya mendiamkan dirila.Dalam hati Tuhan je yang tau..
lalu....
bla..bla..bla..bla...bla...
Aku pon dah faham apa yang my dad cakap.
pastu bile ditanya nak jenis yang mana..
Aku pon cakapla
"Abah kalo atie nak yang mini bleh??"
pastu aku gelak la..
sebab main-main...
Pastu abah pon kata ok set..Tapi tunggu la sebulan dua..
Abah paham sangat dengan aku yang suke main2 nih..

dan...suprise...

Pagi Isnin aritu abah panggil aku..
abah cakap r jom atie amek laptop..
pastu abah siap pesan g kalo de berlaku apa2 redha ye..
ek??
ok ak pon siap2 la g ikot abah..abah cakap amek l
aptop kat kawan dye..
aku pon xexpect la yang abah nak g tempat lain sekali.
so aku pon redah jela pakai tshirt,track bottom n seliper..
wakaka..

sekali..taraaa...

rupenya ayah aku g amik laptop kat mid valley...
huhu....aku dah cam xnak kua dari kete...
mama aku pulak cakap la..
itu la tadi orang suruh siap tol2 dye kate xpela..
yela ane aku tau..inagt g jumpe kwn abah ke..xjalan ne2..huhu..
hehe...berjalan la aku ngn seliper jepun (osaki) dalam mid..
wakakakaaka..
tapi sebab nak amek laptop aku pon wat muke xde perasaan jew..
muahahahaha...




pastu aku pon dapat la laptop baru aku...
ayah belikan yang mini..hehe
dalam perjalanan lek umah abah sempat cakap g..
"atie,abah berkenan la tengok laptop mini tuh.."
hehe..mendalam maksud abah tu..aku n mama je paham..
hahaha..
mama lak usik la abah
"amboi..bukan tu beli untuk anak ke??"
hehe
adehh..abah..abah...

apapun aku hepi sangat2..tq so much my mom n dad..
wawa sayangg abah n mama..
atie janji atie takkan hampakan ayahanda dan bonda

_end_





No comments: